Thursday, 18 June 2009

~ Crying is Suck !

hoho~~ Feeling down today...

i remembered the last time i cried adalah sewaktu my classmate, Miss Mun menfitnah saya kepada Husni.
Well, Husni has come to settle down all the misunderstanding.
Happilly ever after akhirnya~


Setahun lebih jugak perkara tu blaku. That was the last time i cried. Ditinggalkan kekasih juga aku tak nangis. Tabah gila kan.

but today, the same day that my bitch classmate make me cried last year
(waktu itu die berperangai spt bitch memfitnah org, tp dah insaf kot skang)
aku menangis.


Kenapa? aku pun x pasti mengapa... mayb sbb aku masih sakit, emosi ku x stabil.

Tp aku hampa...hampa pada diriku... Lemah & tak kuat.
Aku benci sbb aku lemah.
hurm...


feeling so

Down. Stress. Sick. Die.



4 comments:

ayie said...

Take ur time,.. rehat secukupnya dan yang pasti, make sure esok jumpe dengan doctor Malik...

patik tau puteri icha da beberapa hari tidak dapat makan dengan sempurna kerana makanan yang di makan asyik keluar pada laluan dan lorong yang salah... patik tau tuan puteri ianya suatu perkara yang cukup menyeksakan dan menyukarkan..

Jadi patik berharap sangat2 agar tuan puteri dapat kembali ke keadaan asal dengan cepat dan segera..

Jadi akhir kata jangan lupa berjumpa dengan Doktor Malik, dan selesaikan masalah ini dengan beliau dengan cara yang elok dan baik.. adiousss

Waniey said...

mgkn demam menyebabkn perasaan sya bercampur2 kot.. rehat la secukupnyer time demam nie.. jgn dilyn sgt perasaan tu.. let the past.. beggining ur new life..

p/s: atau kempunan mkn pizza nie..?? =)

Mazni Maisya said...

to ayie~ doctor malik tidak mahu merawat saya? camane?

to waniet ~ saya agak emotional sbb abg delivery pizza tu x mahu bg no hanponnya...

hahahha~

Waniey said...

jd blaja la ngan abg mekanik keta cara2 nk mintak no hp.. hehehe.. =P