Sunday, 21 June 2009

~ entry maaf - Faizal Tahir

I am a big fan kepada Faizal Tahir. Die sangat intelligent dalam memperjuangkan genre music nya. Sebab itu i like him.




tapi,

Kejadian ini berlaku di Carefour Ampang. I and Charming singgah Carefour dari meeting di Hulu Langat. Waktu naik escalator (zul tolong spell this one => ).....

The man in front of us (about a meter or two from us) was so smart & hot. His style ala2 macam Faizal Tahir...

Si Charming yg sibuk main SMS dgn sape ntah...Then, mulut ku yg xda insuranss ini terlepas cakap, tp mmg ckp pada charming. bukan pada lelaki in front of us tu...dgn nada yg agak x berapa perlahan (aku rase cam level amplitude biase je.. ehehe =P )


'Ek eleh... pakai camni, die ingat die Faizal Tahir ke? Poyo gile'
sambil cuit charming.



Charming cubit balik. Aku tgk lelaki tu...die toleh...


OMG! He is really Faizal Tahir...
kerana malu, aku terus bukak handphone..buat2 tgh type SMS...

Sorry to Abg Faizal Tahir.
I didn't mean too.. saya berkata begitu kerana saya x suka ade org tiru gaya faizal tahir. u r FT and the only one FT!!

Sorry =(
tp saya mmg minat kamu, FT!




9 comments:

Unknown said...

hahaahah... check lu...

mudasfreakz said...

selamat ko x kena saman sya.haha~

Bella said...

wakakaka...

sya, lu buat lawak ok gak. tu ar. jgn men ckp je. tau la jujur. sib bek die tak ckp balik kat lu sya 'aku la faizal tahir'. hek2.. bikin malu je.

Waniey said...

wakaka.. sebaik faizal tahir xsound blk.. hehehe.. =)

Mazni Maisya said...

itu la... sbb x sngka itu FT.
malu gile. setaip kali tgk FT nyanyi kat tv, i malu teringat kejadian itu.

hahahah =P

reez said...

haha..tu la.jangan men redah jek kutuk orang..kan dan kena.kui2

Bella said...

lenkali sebelum sindir, minta ic dulu.

Senah the Jenab Glam said...

hahaahhaha...kesian sya..
kalo dia ada fan clun..mesti ko kene banned sya!

azcheenos said...

sya...bestnye dapat jumpe FT
tapi situation agak xsesuai n dangerous...nasib die xmarah

luv FT too!