Thursday, 11 June 2009

Kegembiraan tu Tuhan boleh tarik bile2 je Sya....



owh..suke sgt weekend aritu, pg jln2, dating2, shopping2... amik ko Sya
Rase kan penangan selepas kegembiraan!!


Monday

- did calculation so badly. byk salah okey! smpi aku kena kira byk kali!!!
- proposal rejected (aku tak perlu comment pasal perkara ini. kalau aku comment aku rasa aku akan hantuk kepala sendiri kat dinding-tekanan oke?)

Tuesday

- kene mara dalam opis (padan muke kau, pergi makan2 lagik!)
- proposal di re-reject. &*^#&@!)*#%~!!!!!!!!!!!!!!!!

Wednesday
- Charming bg grammar test gara2 salah eja. sebut ape kawan2? he is standing IN the door. dem lar! salah IN dengan AT jer...
- Terpaksa train anak boss... yg poyo~~ ko budget terer, tp kira pun salah..dulu Matematik dapat 9 ye? terpaksa aku kira utk dia!! damn u

Tuesday
- Hurt somebody. oke okey..terlepas ckp la..kalo ko terasa mmg patut pe..btul la aku ckp tu. tp aku rasa bersalah jgk lorr!
- forgot to wish zaharah's Bufday.. Ah, pukul 9 mlm pun,still her birthday lorr...


personal life? don't get me started. tu lg tekanan!



So Sya, jangan suka sangat lain kali..sebab lepas tu mesti ko seksa.



5 comments:

Waniey said...

who's the charming guy sya..??

Mazni Maisya said...

owh..charming itu?
akan ku jwb 1 hari nnti...
hehe =P

ij said...

i ponn nk tau gak spe charming guy 2..
bg tau larr

Waniey said...

1 ari tu ble sya..??

Mazni Maisya said...

1 hari nnti bile semua persoalannya terjawab..

hahaha =P