Wednesday, 22 July 2009

~ owh.. Saya di Tag! ~

waniey... i promise to do this tag kan... but yang lagi satu tu... ahaks!! mintak delay k...
mmmuaahhhh..... sayang waniey.

1) Bekas kekasih saya
- Ramai ni...erk.. kena sebut ke... let say.. Mr Farid & Mr Fendy. Actually x-bf's name sume start with F.. tu yg perangai mereka pun cam Fcuk tu...ahaks!

2) Saya sedang mendengar
- housemate sdgg mkn keropok mami monster. bunyi kunyahan die agak menyelerakan!

3) Mungkin saya patut
– tido... dah mlm ni Sya oiii!!

4) Saya suka
– dia itu....
5) Sahabat-sahabat saya
- Ct, Mash, Yanie and Mr Charming.
6) Saya tak faham
– Pian. x-classmate i when in poly. skang same u... owh, slalu saje argue dgn die.

7) Saya kehilangan
– cinta?? huhuuu....

8) Ramai yang berkata
– i am frendly.. ahaks! btulkah ini??

9) Cinta itu adalah
– nothing 4 me... fullstop

10) Di suatu tempat, seseorang sedang
– main ym dan buat assignment... kamu bile lg nak wat assignment The Sya??

11) Saya akan cuba
– buat baik dgn budak lengai.

12) Perkataan SELAMANYA membawa maksud
– forever?? erk.... ???

13) Telefon bimbit saya
–SE Z610i (ksygn ku, pemberian seseorg), Nokia Express Music & Nokia lame yg i lupe the series.
14) Bila saya terjaga
– saya terus mandi. itu penting!
15) Saya paling meluat
– org2 yang bperangai seperti kump 8 dalam jadual berkala (kimia)..mereka ini lengai!!

16) Pesta/parti adalah
– bile hangout dgn frenz smbil berpoya2... mlm2 di ibukota..
17) Haiwan yang paling comel pernah saya temui
– isabella... my pet

18) Peringkat umur yang paling menyeronokkan saya ialah
- erk.... waktu kecik2.. xda tanggungjwb..xda masalah.. hepi jerk!

19) Hari ini
– Settlekan assignment... sudah hampir siap!

20) Malam ini saya akan
– ade class..smbung goreng2 ayat utk assignment
21) Esok pula saya akan
– dan Lee mahu amik saya utk pergi mkn!

22) Saya betul-betul inginkan
– Suzuki Swift

23) Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini
– Owh..ade jerawat!
24) Pusat membeli-belah atau arked permainan-
- Bersuka ria.. shopping is my expertise and my best theraphy ever lah!!

25) Makanan Barat atau Jepun?
– Western!
26) Bilik yang terang atau gelap?
– Terang....

27) Makanan segera adalah
–makanan yg cepat.. hahahah
28) Ayat terakhir yang anda telah katakan pada seseorang
– Shila, Bangun...dah kul 12...kate nak study!

29) Siapa yang anda ingin tag:
- Awak
- owh awak nak buat juga
- eh, yg sana tu pun nak ditag? ok la....
- awak juga nak? buat la k..
- dan... sesape je yg nak di tag!

2 comments:

otomen said...

nama i pon mula ngn F..so sensitif jgk ble di "french connection" oleh saudari...

Mazni Maisya said...

eleh... otomen pun nak sensitif..ptut la slalu kalah lwn dgn raksasa. huhuuuu =P