Monday, 11 May 2009

~ Aku mcm dah takde keja je


ade byk benda funny dalam dunia internet ni..
satu contoh.

*kantoi stalking*
ade sorang minah ni upload product skII punye gambar kat myspace dia.

pastu ade another minah comment:

"original ke ni? saye pun pakai product ni. bukan calang2 org boleh pakai kan?"

hahahahhaa...
kalau korang tak rasa kelakar, aku rasa kelakar..
sakit perut aku gelak..
adehhhhh...

yer kawan2..
aku memang banyak masa n aku takde keja (sbb bos aku xda)...
tu sebab aku jumpe benda2 camni.


ok lagik satu benda kelakar adelah..bile mereka upload gambar2 mereka dan letak caption seperti "macam chinese look kan saye?" hahahaha or or "comey tak kite?"

adoi......apekah sume ini?



7 comments:

ayie said...

aku taw sape minah tue!!! hahaha

Mazni Maisya said...

pepandai je...sape tuh?
aku pun x knal...myspace sape ntah...

Senah the Jenab Glam said...

beb ayat..comel tak kita tu selalu ada di caption2...my space..haahahaha..cam lawak la jugak..

Mazni Maisya said...

tu la... lawak kan..
aku jwb x comel pun...
hahaha =P

reezluv said...

hahaha..yang ni aku penah dan dah muak dh tgk..hehehe..ada sekali tu aku ada komen kat salah sorang pic member aku..

buat konon2 tembamkan pipi..pastu aku cakap kat komen..nape kena buat muka pelik?hahahaa..pastu terus aku tak nmpak dh die upload pic...kekekekekee

Mazni Maisya said...

btul tu reez... pastu mesti letak pic yg close up dr atas... same je stail... cume colour baju je lain... haha =P

Unknown said...

de lg yg kantoi..hhahahahaha