Friday, 10 April 2009

~ blessed & loved


do u have friends who are willing to get out of bed..

in the middle of the nite..
just to come n give u a hug because u feel down?
i do.
:)


Friend 1 : weh maz, aku bosan ah. jom jadi gf aku.
me : tak nak.
Friend 1: uih, awat pagi2 buta ang tak tidoq lagik ni?
me: sakit perut.

Friend 1: tunggu sat gi aku sampai. kita gi klinik.


me : aku da break
Friend 2: tunggu aku mandi jap.. jap lagik kita gi mkn ice cream eh?


Friend 3: kamoo buat ape!?
me: nk balek bangi.. kamoo free tak?
Friend 3: aku ada futsal la.. tp kamoo tunggu la jap lagik aku antakan.


wee...i'm so blessed! sangat sayang dengan mereka sume...:)

p/s : bestnye
I have friends like that, and I'm lucky to have them as my bestfriends no matter how annoying they are :)


aku hargai mreka wlaupun kdg2 rasa nak bunuh mreka.... hehe~~ =P

10 comments:

4y said...

Kawan ni nak cari yang senang sama senang memang ramai.. tapi nak cari yang sesame susah ni memang susah.. mostly kawan2 nie time kite senang kite xbermasalah semua ada keliling kita.. tapi time kita susah,.. semua melarikan diri,.. mengelak bagi alasan.. terutama sekali bila berkenaan dengan dwet..

Mazni Maisya said...

btul tu... i'm so blessed& loved...
wlaupun kdg2 tu rase cam nak bunuh diorg...

sya syg kamoo sume kwn.... =P

4y said...

Kekawan ni penting.. bak kata pepatah biar ramai kawan tapi musuh jangan sekali.. pakwe makwe pon sama gak arr.. bia sorang jekk xyah ramai2.. pening kepale nanti nak handle.. hehe

Mazni Maisya said...

pandai ckp...byk pengalamn ke...
penah pening kpala ramai awek ke? huhuuu

ayie said...

mane ada.. tapi org kate bile berkawan ni kite akan belajar macam2 dalam kehidupan nie..

Mazni Maisya said...

bgus la...ayie msti byk blajar dr idup sya kan..
i'm lucky to have u as my fren, ayie...
*smile a lot*

ayie said...

Pengalaman tu seorang guru yang berpengalaman.. HeHe...

Mazni Maisya said...

oooo... guru aie name die pengalaman ye...
cikgu Pengalaman?? hahaa =P

ayie said...

a`ah cikgu pengalaman ni 24hours kije.. dengan semua org.. cume kekadang xperasan jek

Mazni Maisya said...

hehehe... ptut la i terer kat history...
cikgu pengalaman sentiase membantu ruprnye...